ژله تزریقی
***خوشمزه ها***

 .... گل رز   ......

   

   

                                                                خندهخندهخندهخندهخنده

 ..گل آفتاب گردان 

  

 

    

 

                                     خندهخندهخندهخندهخندهخنده

 

 ..گل صدپر...  

   

 

 

 

و مخلوطی از چندتا گل...........

 

 

                                                                 

      لطفا نظر یادتون نره!چشمک                                                             

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

natalie
ساعت14:00---8 شهريور 1393
مامانه من که اصن حوصله ی درس کردنه این جور چیزا رو نداره ولی من از این ژله ها یه بار خوردم خیلی خوشمزس
پاسخ: آره محشرن


fahime
ساعت12:19---6 شهريور 1393
خیلی عالی هستن دست مامانت درد نکنه
لینکت کردم

پاسخ: مرسی اره دستش دردنکنه واقعا!!


مینا
ساعت13:30---5 شهريور 1393
سلام عالی بود ولی کاش طرز تهیشم میذاشتی
اگه با تبادل لینک موافقی بگو
پاسخ: سلام میدونین چون خودم اینارو درست نکردم شاید نتونم اینا کارای مامانمن


پرنسس
ساعت20:54---2 شهريور 1393
بوس بای عالی مرکه جالب
پاسخ:مرسی عزیزم


rayhaneh
ساعت17:12---2 شهريور 1393
سلام دوست من عالی بود
چه وبلاگ خوش مزه ای داری حتما به منم سر بزن لینکی لینکم کن
پاسخ: سلام مرسی. چشم حتما میام.


حاجی شهرام
ساعت17:33---29 مرداد 1393
سلام -امیدوارم که بتونید مطالب جدید ارائه بدید .
موفق وفاتح باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:, توسط ارغوان |